Kažipot za poslovno uspešnost

Poslovna komunikacija in korespondenca s poslovnimi partnerji in/ali strankami, način reševanja konfliktov znotraj in izven podjetja, pisanje ponudb, odgovorov na povpraševanja, dopisov in uradnih dopisov, marketinške vsebine in izbira marketinških poti, predstavitev na spletni strani in spletu ter vse kar objavite ali napišete je ne le vaša, ampak tudi osebna izskaznica vašega podjetja.

poslovna komunikacija

Strateška poslovna komunikacija

V poslu je reputacija izjemno pomembna. Če želite, da vas spoštujejo, odnose s strankami in partnerji morate graditi, pošteno in vztrajno. Strateška poslovna komunikacija ni nič drugega kot skrbno dolgoročno načrtovanje besednih potez in poslovnih odnosov. Prepustite nam, da za vaše podjetje pripravimo uspešno komunikacijsko in marketinško strategijo in vam pomagamo, da ji sledite in se z njo kot podjetje razvijate in rastete.

Življenjska doba podjetja ali posameznih produktov in storitev od njihovega nastajanja, realizacije, trženja in nenazadnje prodaje je polna izzivov in tveganj, katere lahko predvidimo in obvladamo samo z natančnim in pazljivim opazovanjem in načrtovanjem.  

Za vas bomo opravili vso potrebno marketinško analitiko, pripravili PR in/ali marketinško strategijo, ter ustvarili priložnostne uspešne kampanje, kar vam bo pripeljalo nove stranke in pomagalo, da se pravilno odločite o nadaljnjih poslovnih potezah

Življenjska doba podjetja ali posameznih produktov in storitev od njihovega nastajanja, realizacije, trženja in nenazadnje prodaje je polna izzivov in tveganj, katere lahko predvidimo in obvladamo samo z natančnim in pazljivim opazovanjem in načrtovanjem. 

Komunikacijska strategija je več kot premišljeni PR ali marketinška strategija oz. kampanja. Dobro načrtovana komunikacijska strategija prepreči marsikatero skrb ali nevšečnost in nam pomaga k uspešnem poslovanju.

Kot dolgoročni načrt komunikacijskih dejavnosti zajema vse od interne komunikacije v podjetju, ki je ključna za uspeh, do odnosov podjetja z javnostjo, mediji, s poslovnimi partnerji in strankami.

Brendiranje in grajenje prepoznavnosti in zaupanja v blagovno znamko in podjetje je tudi ena izmed ključnih nalog komunikacijske strategije.

Strategija krizne komunikacije je načrt delovanja na komunikacijskem področju s ciljem, da izboljšamo odnose znotraj ali zunaj podjetja.

Marsikatero stvar lahko rešite že s kratko mediacijo in učinkovitim piarjem. Ko pa so težave bolj globinske, vam pomagamo, da sistematično popravite napake in strateški izboljšate sliko o sebi in svojem podjetju ter odnose z vam pomembnimi interesnimi skupinami in občinstvom.

Z natančno načrtovano strategijo odnosov z javnostjo v običajnih pogojih povečamo prepoznavnost in zaupanje v naše podjetje in blagovno znamko, v kriznih pogojih pa se izognemo nevšečnostim in tudi ko pride do težav lahko precej zmanjšamo škodo.

V Stratolikomu skrbimo za vaše občasne ali redne PR aktivnosti in kampanje.

Linkedin je postal močno poslovno orodje. Ne le, da lahko objavljate svoje biografije in najnovejše dosežke, ampak so vse bolj popularni članki, novičniki (newsletter) ter kampanje, v katerih lahko poslovni javnosti predstaviti svojo strokovnost in kompetence na določenem področju. Poleg tega je Linkedin močno SEO orodje, saj ga Google skorajda prednostno zazna, ko iščejo vaše podjetje ali panogo.

V današnjem hitrem tempu življenja imate zelo malo časa za ustrezno predstavitev, zato je nujno potrebno, da ga izkoristite najbolj učinkovito.

Kakovostna vsebina je tisto po čem se najbolj zapomnimo blagovne znamke. Že sam slogan ali oglas nam takoj prideta v ušesa in če ju spremlja tudi kakovosten produkt ali storitev, se vedno vračamo in naprej priporočamo podjetje, ki mu zaupamo.

Za vas snujemo, urejamo, pišemo ter vam pomagamo pri zasnovi, oblikovanju in preoblikovanju vaših strateških in poslovnih besedil:

  • medijske vsebine,
  • PR članke, prispevke, obvestila, kampanje,
  • poslovni storytelling (pripovedništvo),
  • govori za vse priložnosti,
  • Linkedin profile, objave, članke, newsletterje,
  • strokovne članke, priročnike, knjige in e-knjige, scenarije za edukacijske video vsebine,
  • periodične, občasne ali redne publikacije, magazine, bloge, kataloge, novičnike (newsletterje),
  • vsebine za spletne strani, SEO vsebinespletne objave, scenarije za podcaste,
  • besedne, avdio in video vsebine in strategije za spletna omrežja,
  • scenarije in vsebino za tiskane, avdio in video oglase, bloge, vloge, objave na spletnih omrežjih,
  • dr.

Pisanje strateških besedil zahteva poslovno, pravno in jezikoslovno znanje, odlično razvite komunikacijske in pisateljske veščine ter sposobnost logičnega, deduktivnega, kritičnega, poslovno naravnanega in strateškega, a hrkati kreativnega mišljenja.

Za vas snujemo, urejamo, pišemo ter vam pomagamo pri zasnovi, oblikovanju in preoblikovanju vaših strateških in poslovnih besedil:

  • pogobe,
  • poslovnI (strateški ali akcijskI) načrt, vizije in poslanstvo podjetja,
  • projektna in razpisna dokumentacija,
  • opis idej, storitev, produktov, 
  • vzorci ponudb in dopisovkorespondenčni vzorci, podpisi,
  • učinkoviti in prepričljivi govori in predstavitve za vse priložnosti.
  • tehnična, strokovna in edukativna besedila
  • priročniki, e-knjige, knjige, članki, edukativne in marketinške vsebine,
  • novičniki (newsletterje), strokovni blogi, strokovne Linkedin vsebine, vsebine za spletne strani
  • priprave za sestanke znotraj in zunaj podjetja,
  • ter vse oblike vašega pisnega izražanja in poročanja za različne poslovne namene, različne ciljne publike.

Prav tako za vas pripravljamo foto in video vsebine, grafikone, ter vsa vaša edukativna, marketinška in medijska besedila, predstavitve in gradivo.

Za vaše projekte, tudi ko so še v oblakih in samo idejno zastavljeni, pišemo in pripravljamo celotno vsebinsko zasnovo, strategijo, akcijski načrt realizacije projekta, projektno in razpisno dokumentacijo. Spremljamo vas skozi projekt, vodimo njegovo realizacijo in za vas pripravimo analizo in vsa potrebna interna ali eksterna poročila o uspešnosti projekta po končanem projektu.

Brez povezovanja ni napredka. Gotovo vsako podjetje ima potrebo po sodelovanju z drugimi podjetji in/ali poslovanju v B2B segmentu. Pogosto smo v dilemi, kje najti in kako izbrati idealnega strateškega partnerja, kako pripraviti B2B ponudbe, kako se izpogajati za najboljšo pozicijo in nenazadnje kako izpeljati B2B posel. Pri vseh teh dilemah vam pomagamo mi.

Pri strateških pogajanjih bomo vaša opora, pozorni stranski poslušalec ali ocenjevalec situacije, pozorni bralec in svetovalec pri tolmačenju, sestavljanju in podpisovanju pogodb ter izkušeni partner, ki pozna komunikacijske in pogajalske metode in vas pripelje do najboljšega rezultata.

Gospodarski in/ali potrošniški spori so lahko zelo komplicirani izziv in navidezno nerešljiva težava za marsikatero podjetje.

Mediacija v gospodarstvu je najučinkovitejši način in metoda reševanja sporov brez nepotrebnih nevšečnosti in sodnih zapletov.

SloveniaEnglishCroatiaSerbia